Oxford

30 juni 2018 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

De eerste week van onze reis zit er op. We hadden nooit durven dromen dat het zo goed uit zou pakken!Engeland staat nou niet bepaald bekend als een land met zongarantie. Maar er is nog geen spat regen gevallen en de zon schijnt volop.
Sinds gisteren zijn we in Oxford. Het is een prachtige stad vol zandstenen monumenten, die veelal bij een van de vele colleges van de universiteit horen. Gisteren liepen we door het monumentale gedeelte bij zonsondergang en dat leverde betoverende taferelen op! Met dit prachtige zomerweer doet de stad mediterraan aan.

Vandaag was het erg druk in de stad. Dat maakt de idylle wel wat minder, maar evengoed blijft het een erg mooi centrum.

Vanmorgen hebben we afscheid genomen van Marion en Yvonne. Wij bleven op de camping en zij gingen verder op weg naar de nicht van Marion in Stratford. Best gek om naast onze tent de dames uit te staan zwaaien. Dag fijne vriendinnen! Het was weer gezellig met jullie!
Morgen breken wij ook weer op. We fietsen dan richting Malborough. De weersvoorspellingen zijn nog steeds gunstig!

1. Hans Koning:
    1 juli 2018
    Klinkt allemaal erg goed. Hier is het ook warm en droog. Geniet ervan.
  2. Helga:
    5 juli 2018
    Hoe is het in Engeland? Alles goed. Want ik hoor weinig.