Good old England

28 juni 2018 - Winslow, Verenigd Koninkrijk

We voelen ons rijk! Het is prachtig weer. De dagen zijn warm maar niet te warm en de nachten zijn koel.
Wat een fijn vakantieland is Engeland toch. Hoe kan het dat we hier zo lang niet geweest zijn? Het weer? Beautiful! Het landschap? Wonderfull! De mensen? Lovely! Het eten? Delicious! Ook het verkeer valt erg mee. We waren door allerlei mensen en websites gewaarschuwd dat je erg moest uitkijken, maar over het algemeen zijn automobilisten erg voorzichtig. Met een grote boog rijden ze om je heen en als ze niet zeker zijn blijven ze achter je rijden. De enige ergernis is de route vinden in stedelijk gebied, maar dat is niet anders dan in andere landen.

Inmiddels zijn we al een eind gevorderd. Vanuit Harwich hadden we een etappe naar Sudbury. Van Sudbury naar Cambridge. Leuke levendige stad! Jammer dat we er maar zo kort Waren. Zeker een plek om nog eens terug te komen. Van Cambridge naar St Neots. En van Saint Neots naar Winslow.

Morgen verwachten we in Oxford aan te komen. Daar splitsen onze wegen en die van Marion en Yvonne. Ter afscheid gaan we in Oxford natuurlijk nog samen gezellig uit eten. Maar dan gaan zij toch echt richting Stratford, waar een nicht van Marion woont. Wij gaan richting Devon. Maar eerst een rustdag in Oxford. Zin in!

1. Anja van Dongen:
    Hallo Mark en Marco,
    Wat een gezellig verhaal over jullie reis in Engeland! Fijn dat jullie zo genieten!
    Lots of fun in Oxford! Have a lovely dinner together.
    Liefs voor jullie alle 4! 🍀💖🤗💋
  2. Wilma & Vera:
    28 juni 2018
    Fijn dat het weer zo mee zit, daar hebben jullie mooi geluk mee!
    Veel liefs, voor Mark & Co, Marion & Yvonne, van Wilma & Vera.
  3. Olga:
    28 juni 2018
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Ik krijg ook helemaal zijn om weer eens naar Engeland op vakantie te gaan. :-)
  4. Monique:
    28 juni 2018
    Lekker mannen! Geniet van het vervolg van jullie tocht! Klinkt helemaal goed..X
  5. Riesanne:
    28 juni 2018
    Wat een leuke avonturen beleven jullie toch, geweldig!
    Soms hoeven we helemaal niet zo gek ver te reizen voor een prachtige vakantie ervaring. Engeland lijkt me zo eentje! Liefs, en veel plezier☀️😎🚴
  6. Karin:
    29 juni 2018