Met de boot naar Harwich

25 juni 2018 - Harwich, Verenigd Koninkrijk

Goodmorning!
Gisterenavond in Harwich aangekomen in hotel Tower na een voorspoedige overtocht over een rustige Noordzee. Wel even wennen, het links fietsen op weg naar het hotel. Na het inchecken en douchen nog snel een hapje bij de Indiër en toen naar bed.
De route van Zweth naar Hoek van Holland was erg mooi. Wat wonen we toch in een mooi land! Beetje druk overal, dat wel. Vooral op een zonnige zondagmorgen op de fietspaden. We kwamen door mooi Maasland en Maassluis en idyllische Hollandse landschappen tussen de skylines van Rotterdam en Den Haag.
In de Waterweg zwommen besmeurde zwanen. De oorzaak bleek een lekkende olietanker. Akelig om te zien.
Ruim op tijd kwamen we bij de boot aan.

1. Helga:
    25 juni 2018
    Nou, erg leuk en kijk maar uit aan de linkerkant van de weg. Het is wennen. Dat weet ik. Het wordt daar vast ook beter weer. Maar op zich is het niet koud toch. Veel plezier hoor.
  2. Hanneke Brugman:
    Gezellige vakantie toegewenst, ben toch wel een beetje jaloers.
  3. Patricia:
    28 juni 2018
    Dag mannen,
    Heerlijk, dankzij jullie storywriting en mijn visualisatieskills kan ik een fijn stukje mee fietsen, beleven, kortom genieten. Maak het goed en take care, liefs.