Eerste dag: van Driebergen naar Zweth

23 juni 2018 - Delft, Nederland

De kop is er af! Vanmorgen eerst Marion en Yvonne opgehaald in Nieuwegein. Zij zullen de eerste week met ons meefietsen. Na een kop koffie en taart gingen we op weg naar Zweth, net ten zuiden van Delft.
Verrassend hoe landelijk je kan fietsen door stedelijk gebied!
Morgen naar Hoek van Holland om de boot te nemen naar Harwich.

1. Helga:
    23 juni 2018
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik vind het leuk om het te volgen. Ik kan alleen jammer genoeg 1 foto niet downloaden.
  2. Hans Koning:
    24 juni 2018
    Veel reis- en fietsplezier.
  3. Anja van Dongen:
    Hallo Mark en Marco,
    Een goed begin is het halve werk! Heerlijk dat jullie samen met Yvonne en Marion hebben genoten van koffie met lekkere taart. Succes met de overtocht vandaag Harwich! Veel plezier samen en geniet van alles wat jullie onderweg tegenkomen!
    Lieve groetjes voor jullie viertjes, Anja xxx
  4. Hanneke Brugman:
    24 juni 2018
    Hallo Lieve familie. Daar gaan jullie voor de zoveelste keer en elke keer weer anders. Geniet ervan en samen heel terug. xxxHanneke & René
  5. Barbara:
    Lieve Mark en Co,
    Heel veel (fiets)plezier de komende 10 weken! Leuk om jullie verhalen te kunnen lezen en de reis op die manier zelf ook een beetje mee te maken. Liefs, Barbara xxx
  6. Duudje:
    25 juni 2018
    Veel plezier de komende 10 weken! Zou zo ook weer op fietsvakantie willen! 'Even' wachten tot Linde er ook zin in heeft of oud genoeg is om zelf op vakantie te gaan. Groetjes en liefs, Duudje
  7. Andrea:
    26 juni 2018
    Weer een nieuw avontuur gestart, joepie!
    Genieten maar! Ik lees/f met jullie mee.
    Liefs, Andrea
  8. Gerard olijhoek: